İptal ve İade Koşulları

Hasarlı Ürün Bildirimi, İptal ve İade Süreci


Satın aldığınız ürün ambalajından hasarlı çıkarsa, durumu fark ettiğiniz anda lütfen:

  • Siparişi teslim almayın ve teslimat görevlisine tutanak tutturun.

  • En kısa sürede 0 (212) 526 18 62 numaralı hattımızdan bize ulaşın.

Yeni ve kullanılmamış üründe bir arıza tespit ederseniz, bunu teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde bildirmeniz gerekmektedir. Ürünün Tüm standart aksesuarları, garanti belgesi ve faturasıyla eksiksiz gönderilmelidir.

İade/değişim için, fatura ile birlikte, arıza açıklamasını içeren kısa bir yazı ile whatsapp hattından bizimle iletişime geçebilirsiniz. +90 532 659 13 34

Değişim ve İade Süresi


  • Değişim işlemleri, stok durumuna göre gerçekleştirilir.

  • İade işlemleri, ürün yetkilileri tarafından incelenip onaylandıktan sonra başlatılır. Hatasız ürünlerde iade için ürünün:

    • Orijinal ambalajı bozulmamış olmalı,

    • Koruma bantları çıkarılmamış olmalı,

    • Fiziksel darbe, çizik, kırık, eksik parça içermemeli,

    • Tüm standart aksesuarları, garanti belgesi ve faturasıyla eksiksiz gönderilmelidir.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.